środa, 1 maja 2013

Labour Day Special

KRUK speed garage mix26 27.05.2013 by Kruk on Mixcloud


Speed garage wraca, niestety tylko jako temat przewodni mojej radosnej pseudo twórczości. Zupełnie poważnie pisząc chciałbym wskrzesić ten podrodzaj muzyki elektronicznej (martwy szczególnie w Polsce, jeśli w ogóle kiedykolwiek był u nas "żywy") Niezwykle energetyczna muzyka, bez zadęcia, nogi same rwą się do pląsów. Proste kawałki, ale nie prostackie, co najwyżej przesłodzone. W sam raz na majówkę, którą i ja mam zamiar spędzić miło i przyjemnie. Nic mi tak nie umila czasu jak miksowanie, szczerze polecam, to jak samo w sobie przyjemne słuchanie muzy tylko z bonusem w postaci ingerencji w tempo i ogólny kształt kawałków. Mogę z czystym sumieniem napisać, że bawiłem się świetnie robiąc tego seta. Trackliste znajdziecie na moim sałndklałdowym profilu. Peace

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz